środa, 19 czerwca 2013

Moja prywatna romantyczna ptaszarnia.....

Witajcie :)

Dzisiaj na szybciutko, bo pogoda nie nastraja zbytnio do siedzenia przed monitorkiem..... W ramach swoich inspiracji, zapraszam Was do mojego ptasiego świata wraz z kolekcją Różane Listy :)
Czy stanie się ona Waszą ulubioną kolekcją? :) To zależy tylko od Was :)
Kto jeszcze jej nie ma, może ją zakupić już dzisiaj, a my zapłacimy za wysyłkę (tylko do końca nadchodzącej niedzieli :) 

Ci, którzy mnie znają - wiedzą jak bardzo uwielbiam wycinać.... Od tej kolekcji moje nożyczki nie mogą się odkleić do dzisiaj.... tyle kwiatuszków, listeczków, etykietek - wszystko w super pastelowych barwach..... praktycznie kartki zrobiły się same.... ja tylko kleiłam na kosteczki 3D :-)))

Serdecznie zapraszam na fotorelację :)











Miłego popołudnia kochani, 
Marcia

5 komentarzy:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)