niedziela, 3 stycznia 2016

Czas na kawkę



Witam Was w niedzielne popołudnie!
Może kawałek ciasta i oczywiście do ciasta - kawa!
Uwielbiam dobrą, parzoną kawę i dlatego tak sobie pomyslałam, 
że dziś właśnie kawą Was zainspiruje!
Jedną z moich ulubionych kolekcji Magicznej Kartki jest
Piękna, stonowana kolekcja, w pięknych beżach i brązach.
Zrobiłam z niej komplet na urodziny dla pewnego Pana.
Kartka w pudełku.
Oto ona:








A tu szybka ściągawka do papierów, które wykorzystałam:





A na koniec, przypominam o nowym wyzwaniu, NOWY POCZĄTEK
Macie cały miesiąc na wzięcie w nim udziału, ale nie każcie nam czekać tak długo, 
bo ciekawe jesteśmy bardzo Waszych interpretacji!
Ślę całusy!



4 komentarze:

  1. Śliczny komplecik! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka i pudełeczko :)
    Bardzo lubię papiery z tej kolekcji, mam ten najciemniejszy :) - jeden użyłam jako bazy do kartki a inne są w zamierzeniu jako "wystrój albumu genealogicznego".

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)