środa, 7 czerwca 2017

Prezent urodzinowy dla dziewczynki - inspiracje z Brother Scan'N'Cut / Birthday present for a girl - inspiration with Brother Scan'n'Cut


Witajcie kochani!
Dzisiaj chcę się z Wami podzielić zestawem urodzinowym, który zrobiłam dla przyjaciółki mojej młodszej córki.
Zestaw składa się z ramki ze zdjęciem, kartki i pudełeczka na drobiazgi lub słodycze.
Całość wykonałam z cudownej i naprawdę słodkiej kolekcji Słodkie Safari :)
Tę najnowszą kolekcję możecie oczywiście kupić w sklepie Magicznej Kartki.
Hello dear!
I would like to share with you today an idea for a birthday gift, which I have made for my friend's younger daughter.
A set contains a photo frame, a card and a box for small things or sweets.
All I have made from amazing and sweet papers collection Cute Safari :)
The newest papers collection you can buy of course in Magiczna's Kartka online shop.


Tło ramki wykonałam z białego kartonu akwarelowego o gramaturze 300 g. Arkusz pomalowałam farbą akwarelową numer 135 - Róż Pastelowy. Następnie przy użyciu maski i gesso wykonałam ozdobne serduszka. Na tak przygotowane tło przykleiłam zdjęcie i różne elementy wycięte z arkusza z dodatkami. Żeby uzyskać warstwy użyłam dużo kosteczek 3D w rozmiarze 2 mm i 3 mm.
The background for a frame I have made from white aquarelle carton 300 g. A sheet I have coloured with aquarelle paint number 135 - Pastel Pink.  Next, with random mask and white gesso, I have made heart structure. Then I have placed a photo and elements cut out from sheet with additives. To get a nice 3D effect I have used lots of 3D distance foam 2 mm and 3 mm.






Kartka, którą zrobiłam jest dość prosta. Poza elementami wyciętymi z arkusza dodatków ozdobiłam ją kokardką, którą wycięłam przy pomocy plotera Brother Scan'N'Cut i pliku SVG/FCM Kokardki 4 sztuki. Przed wycięciem zmniejszyłam rozmiar kokardki, żeby pasowała wielkością do kartki. Zabawa z ploterem i plikami daje wiele możliwości. Możemy wycinać różne elementy dopasowując ich rozmiar do naszego projektu/pracy.
A card, which I have made is very easy. Excluding elements cut out from sheet with additives, I have decorated it with a ribbon, which I have cut out with plotter Brother Scan'N'Cut 
and using file Bows 4 pcs. Before cutting I have adjusted a size of a bow, to match to the size of m card.
Plotter and files they give you lots of opportunities. We can cut different elements with adjusting them to the size what we need in our project.



Wycięłam jeszcze dwie kokardki, którą użyję do ozdobienia opakowania na prezent.
I have cut out two more bows, which I will use to decorate my present.


Pudełeczko na drobiazgi lub słodycze również wycięłam za pomocą plotera Brother Scan'N'Cut, ale tym razem użyłam pliku SVG/FCM Box Seduszko 2.
Pudełeczko wycięłam i złożyłam dosłownie w kilka minut. To jest naprawdę bardzo proste, bo ploter, poza wycięciem danego kształtu, robi nacięcia, po których łatwo zagina się poszczególne elementy.
A box for a small things or sweets also I have cut with plotter Brother Scan'N'Cut, but this time I have used a file Box HEARt 2. A box I have cut out and assembled in just a few minutes. This is really easy because plotter is cutting whole elements and also marking places where to fold a dividual elements. 



W mojej pracy użyłam:
I have used:







Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję, że znaleźliście dla mnie chwilę.
Thank you for your attention.
Greetings,





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)