poniedziałek, 17 lipca 2017

Kurs - tablica suchościeralna na Twoje biurko! / A tutorial for a drywall on your desk!

Witajcie!
Dziś chciałabym zaprosić na mały kurs, w którym pokaże Wam mój pomysł na szybkie wykonanie tablicy suchościeralnej do notowania ważnych rzeczy.
Hello!
I would like to show you today a tutorial for a drywall to record important things.

Co będziecie potrzebować?
Naprawdę niewiele!
- ramka na zdjęcie
- ulubione papiery
- nożyczki/trymer
- klej/taśma
- ulubione dodatki
What are going to need?
Not much at all!
- picture frame
- favourite papers
- scissors or paper trimer
- glue or glue tape
favourite embelishements.


W pierwszym kroku docinamy papier bazowy do wymiarów naszej ramki. Ja dałam najpierw zwykły biały papier, a później nieco mniejszy docięty z arkusza Sen Nocy Letniej 04. Polecam Wam wybranie właśnie jak najmniej zdobnego papieru.
In a first step, we are cutting a paper to match our frame. I have chosen first a simple white paper, and then a little bit smaller piece of sheet Midsummer Night's Dreams 04
I recommend you to chose not very decorative paper. 


Teraz czas na dodatki! Ja jak zwykle postawiłam na arkusze do wycinania, z których wycięłam dekoracyjne elementy.
Now time for additives! I have as always chosen a sheet with cut out elements.


Układam wszystko i przyklejam. Dodałam tez kilka perełek w płynie.
I stack everything and glue together. I have also added some liquid pearls.


Tak przygotowaną prace wkładam do ramki. Nie warto sięgać po wiele ozdobnych elementów, ponieważ najważniejsza jest treść, którą będziemy na naszej tablicy zapisywać.
So the ready project I am putting to a frame. It's not too good to chose very decorative elements because the most important is a content we will write on our board.


Wyciągamy mazaki i notujemy! Polecam Wam te to białych tablic suchościeralnych, ale wypróbujcie również zwykłe mazaki dla dzieci.
We take the markers and record! I recommend these which are to a white drywall but try also ordinary markers for children.


Stawiamy na biurku i notujemy gdy tylko mamy potrzebę! Koniec z gubiącymi się karteczkami :)
We stand on the desk and record whenever we have a need! End with lost cards!


Wykorzystałam:
I have used:

Sen Nocy Letniej 004 Sen Nocy Letniej 008 - dodatki Sen Nocy Letniej 009 - dodatki

Miłego tworzenia!
Happy crafting!

3 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)