niedziela, 10 grudnia 2017

Dzbanek na kwiaty/Flowers pot

Witam niedzielne. 
Dziś chciałabym Wam pokazać dzbanek zrobiony przy użyciu Brother Scan N'cut. 
Wykorzystalam papiery z kolekcji Najpiękniejsze chwile a kwiaty zrobiłam z jedwabnej pianki. 
Dzbanek zrobiłam dla siebie na pędzle ale z powodzeniem może być dzbankiem na kwiaty. Mam nadzieję, że Wam się podoba. 

Hello at Sunday 
Today I would like to show you my pot made by using Brother Scan N'cut.  I've used beautiful purple paper collection Beautiful Moments. Flowers are made from silk foam. 
That pot I made for myself for painting brushes but looks lovely with flowers as well. I hope that you like it.





Użyłam/I've used


Pozdrawiam/Regards 
Karolina/Craftolina






6 komentarzy:

  1. Zdecydowanie lepiej wygląda z pędzlami... cudne kwiaty, fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest rewelacyjny, Karolina!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ตารางคะแนน

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem wielką maniaczką jeśli chodzi o różnego rodzaju dzbanki. Jednak moim ostatnim odkryciem jest dzbanek https://duka.com/pl/kawa-i-herbata/dzbanki-i-zaparzacze-do-herbaty dzięki któremu mogę zaparzyć bardzo pyszną herbatę. Wtedy czuję że herbata jest zdecydowanie bardziej aromatyczna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)