niedziela, 15 kwietnia 2018

"Catched dreams" banner tag / Tag - banner "Uchwycone Sny"

Hi dear Magiczna kartka fans,
Witam drogich fanów Magicznej Kartki,

Today it's Aleksandra from "Papermade fairytale" with you again. A long time I wanted to make a banner tag and ever since I first saw the amazing papers from Magiczna Kartka "Catched dreams" collection, I knew I wanted to go with it. So for my second inspiration for you I decided to do this project. These papers are so so awesome and so many more ideas crossed my mind, when I was making this one, so prepare for lots more to come. :) Hope you'll like my project.
Aleksandra z "Papermade fairytale" dziś z Wami ponownie. Już od dawna chciałam zrobić taki tag - banner, od kiedy po raz pierwszy zobaczyłam te cudne papiery od Magicznej Kartki "Uchwycone Sny". To było moje marzenie. Dlatego, jako moja druga inspiracja, zdecydowałam wykonać ten projekt. Te papiery są nadzwyczajne i wiele pomysłów mam w głowie z ich wykorzystaniem. Mam nadzieję, że ten Wam się spodoba :) 






I used following papers from "Catched dreams" paper collection:
Użyłam następujących papierów z kolekcji "Uchwycone Sny":



Thank you for stopping by Magiczna kartka blog today. I hope you liked my inspiration and got yourself maybe some new, fresh ideas for the upcomming crafting adventures. :)
Dziękuję za dzisiejszą wizytę na blogu. Mam nadzieją, że podobała Wam się moja inspiracja i może zainspirujecie się nią w tworzeniu następnych projektów :)

Stay happy and enjoy your day!
Hugs, Aleksandra
Miłego dnia!
Ściskam, Aleksandra




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)